Våra medarbetare känner sig som hemma

Vårt mål är att vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats. För att mäta trivsel, engagemang, ledar- och medarbetarskap har vi i år börjat med pulsmätningar för våra medarbetare.

Den senaste mätningen talar sitt tydliga språk. Vi uppnådde ett fantastiskt eNPS* på 90! Resultatet är ett bevis på att vi har en stark gemenskap och att det finns ett stort engagemang och stolthet i företaget. Vi är övertygade om att engagerade medarbetare som trivs i sina roller också leder till nöjda kunder. Och det visar även våra löpande kundmätningar – i somras nådde vårt serviceindex över 90%.

Vi är så stolta över att vara en arbetsplats där våra medarbetare trivs och känner sig uppskattade. Tillsammans fortsätter vi att växa och utvecklas. Allt för att våra kunder också ska känna sig som hemma.

 

*eNPS (Employee Net Promoter Score) baseras på en enkel fråga: ”Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera din arbetsplats till en vän eller kollega?” Medarbetarna svarar på en skala från 0–10, där de delas in i ambassadörer (9–10), passiva (7–8), och kritiker (0–6). eNPS beräknas genom att dra ifrån andelen kritiker från andelen ambassadörer, vilket ger ett värde mellan -100 och +100.